30 Haziran 2014 Pazartesi

Pembe Gonlum Sende :) / Vintage Abajur





6 yorum:

  1. bunu nasıl alabilirim yardımcı olursanız sevinirim. çok güzelmiş. konyaya gönderebiliyormusunuz acaba. iki tane almayı düşünüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar, Konya'ya elbette gonderiyoruz. Arzu ederseniz urunu www.hediyebuldun.com web sitemize yukleyip oradan satin alabilirsiniz ya da odemeyi havale olarak banka hesabimiza yollarsaniz, urunu buradan kargolayabiliriz.

      Sil
  2. çok sevindim.fiyatı ne kadar acaba siz kargo ile gönderseniz ben havale etsem birde iki tane varmı sitede bulamadım bu abajuru

    YanıtlaSil
  3. Fiyati 110.00 TL , evet elimizde 2 adet mevcut. Sitemiz de yok eve ama stoklarimizda var. Havale ile odemek isterseniz www.hediyebuldun.com web sitemizde hesap numaramiz yaziyor. KArsi odemeli olarak kargoyu yollayabiliriz.

    YanıtlaSil
  4. Ya da kredi karti ile odemek isterseniz, siteye urunu hemen yukleyebiliriz.

    YanıtlaSil
  5. Bana tlf numaranizi mail atarsaniz, sizi arayayim.

    YanıtlaSil